poniedziałek, 10 grudnia 2012

Galaktyczne ubrania: hit czy kit?

 Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam według mnie zbliżającą się powoli modę, którą prawdopodobnie już poznałyście, na galaktyczne ciuchy. Co prawda nie rozwinęła się ona jeszcze na dobre w Polsce, ale już coraz więcej młodych dziewczyn zaczyna interesować się najbardziej wychwalanymi przez Amerykańskie (i nie tylko) blogerki ciuchami. Według mnie kosmiczne ciuszki są bardzo oryginalne i nie ukrywam, że mi się podobają. Co więcej, już zamówiłam z allegro legginsy z tym słynnym wzorem. Wyglądają one o tak:
 Możemy się również natknąć na galaktyczne spódnice. Szczerze- nie przemawiają one do mnie, ale może to dlatego, że ja po prostu nie lubię spódnic ;)

Są też koszulki.

Słynne bluzy.
 
I jeszcze wiele rzeczy tego typu.
Kosmiczne ciuchy mają mnóstwo swoich zwolenniczek, ale i również krytyków, którzy nie rozumieją sensacji tego typu ubioru. Myślę, że w Polsce musicie wykazać się odwagą aby je kupić, ponieważ nie są one jeszcze tutaj powszechne i z pewnością będziecie wyróżniać się z tłumu. Nie polecam więc nieśmiałym osobom, które wolą, gdy nikt na nie nie patrzy :P Jeśli chodzi o mnie, jestem na tak i zamówiłam słynne legginsy. Z pewnością większość moich przyjaciół będzie nimi wprost zachwycona, a jeżeli się komuś nie podoba, to nie mój problem. :)
A co Wy myślicie o noszeniu na sobie galaktyki? Podoba Wam się, czy nie szczególnie?
~Vida

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz