środa, 5 grudnia 2012

Powitanie. O co tu chodzi?

Cześć! Myślę, że przedstawianie się nie jest tutaj bardzo istotne. Możecie zwracać się do mnie Vida. :)
No więc zaczynamy. Co zamierzam robić na blogu?
Po pierwsze skupię się na eksperymentowaniu z domowymi sposobami na piękną cerę i włosy, i będę dzielić się z Wami moimi doświadczeniami! Przy każdym takim poście będę umieszczać niezbędne informacje takie jak składniki, sposób robienia, działanie itd. Chodzi mi tu głównie o maseczki domowej roboty, płukanki do włosów, kuracje i te sprawy. :) Mam pewną wiedzę o działaniu naturalnych składników na nasz wygląd i zamierzam się nią podzielić! Przepisy, które będę Wam podawać będą znalezione przeze mnie w sieci, podane mi przez przyjaciół, lub moje własne, które wymyśliłam, oczywiście testowane :) Chciałabym otworzyć Wam oczy, jak łatwo poprawić swój naturalny wygląd nie wydając ogromnych sum na drogie kosmetyki lub zabiegi plastyczne. Jak pozbyć się trądziku? Jak mieć piękne, gęste włosy? Tutaj znajdziecie odpowiedzi na te i inne pytania.
Drugą rzeczą jaką zamierzam robić to recenzje różnych niedrogich kosmetyków powszechnie dostępnych np. w drogeriach. Nie będę jednak robić tego zbyt często, chyba że wielu osobom będzie na tym bardzo zależało.
Czasami będę dodawać posty modowe, kiedy wychwycę w sieci lub w sklepie jakąś rzecz która mi się bardzo spodoba i będę chciała Wam ją pokazać i zapytać co o niej sądzicie.
Od czasu do czasu dodam jakiś post z innej beczki, tak dla urozmaicenia. :P
Postaram się dodawać wpisy przynajmniej raz w tygodniu, ale nie zawsze tak się da, rozumiecie.
W komentarzach możecie powiedzieć mi co o tym wszystkim sądzicie, podawać mi receptury, które chcielibyście abym przetestowała, pytać, podawać pomysły na wpisy, cokolwiek! :) 
Proszę Was o pomoc w wybiciu się, ponieważ jestem nowicjuszką w zakresie blogowania. Byłabym wdzięczna za parę komentarzy pod tym postem i Waszej opinii o moim pomyśle na bloga. Przyda mi się wsparcie i dobra motywacja na początek! :)
Życzę miłego dnia, Vida~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz